Ingeven activiteiten
Office Manager > Activiteiten (module 204) > Ingeven activiteiten
 

Glossary Item Box

Via Activiteiten -> Ingeven Activiteiten kan per relatie een activiteit worden toegevoegd. Het zoekscherm verschijnt automatisch. Als een relatie geselecteerd is kan met behulp van de [Toevoegen] button een nieuwe activiteit (contact) worden ingevoerd.

 


Bij klikken op [Toevoegen] wordt eerst het soort contact geselecteerd, in dit geval bezoek aan de klant.

Vervolgens wordt de medewerker geselecteerd. Dit is een medewerker van het eigen bedrijf.

De contactpersoon is bij de relatie ingevoerd.

Het is vervolgens belangrijk om in het 'Opmerking' veld de omschrijving van de activiteit toe te voegen. Dit wordt zichtbaar in de agenda.

 

De agenderingsdatum is de datum waarop het item in de agenda geboekt wordt, evenals de tijd.

 

Als een herinnering wordt ingesteld zal op dat tijdstip een melding in het scherm komen die kenbaar maakt dat de activiteit gepland is.

 

Op het tabblad "Betrokkenen" kunnen andere medewerkers geselecteerd worden. Deze medewerkers zullen ook in hun persoonlijke agenda deze activiteit toegevoegd krijgen. Indien meerdere medewerkers betrokken zijn zal dit op het eerste tabblad al direct te zien zijn d.m.v. een blauw sterretje achter de medewerker.

 

Het tabblad "Omschrijving"geeft de opmerking weer. Er kan een uitgebreider omschrijving worden ingevoerd.

 

Door een vinkje te plaatsen bij 'Afgehandeld' wordt er aangegeven dat de activiteit is afgehandeld en zal die activiteit zwart i.p.v. blauw worden weergegeven in zowel de persoonlijke als de bedrijfsagenda.

 

Medewerkers kunnen "hun deel" van een activiteit ook afwerken.